Zwroty i reklamacje

ZWROT

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

KROK 1 

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM.

 

Na stronie fugi.pl, w zakładce „regulamin sklepu” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy KLIKNIJ 

KROK 2 

POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: sklep@fugi.pl .

Jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca, która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie.

Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (można go pobrać z zakładki „zwroty i reklamacje” na naszej stronie: sklep@fugi.pl).

Akceptujemy warunki zwrotu towaru zgodne z przesłanym przez Państwa formularzem odstąpienia od umowy.

KROK 3

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy) na adres naszego magazynu:

MAZURHURT

ul. Krzemieniecka 116

54-613 Wrocław

Termin jest zachowany jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

KROK 4

OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW.

Wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zapłaconą przez Ciebie kwotę zwrócimy na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób.

W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z związku z tym zwrotem. Informujemy również, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszty poniesione za wysyłkę podczas zwracania towaru.

Zwrot środków otrzymasz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJA 

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

KROK 1

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ TOWARU.

Możesz zrobić to w dowolnej formie, ale dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie.

Wyślij nam maila na adres: sklep@fugi.pl. Precyzyjne opisanie wady i określenie twoich żądań ułatwi nam rozpatrzenie wady.

Możesz także skorzystać z gotowego formularza, który jest do pobrania na naszej stronie fugi.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”.

Dokument sprzedaży nie jest konieczny do zareklamowania produktu, jednak ułatwi złożenie reklamacji.

KROK 2

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu:

MAZURHURT

ul. Krzemieniecka 116

54-613 Wrocław

KROK 3

OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI.

W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia reklamacji.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

Tutaj znajdziesz przykładowy formularz zwrotu.

Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU

Akceptujemy warunki zwrotu towaru zgodne z przesłanym przez Państwa formularzem odstąpienia od umowy.