Zwroty i reklamacje

TERMIN NA ZWROT

Umożliwiamy odstąpienie od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin 14 dni liczy się od dnia odbioru towaru.

Koszt przesyłki zwrotnej do magazynu fugi.pl ponosi klient.

PROCEDURA ZWROTU

Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

  1. ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM.
    Na stronie fugi.pl, w zakładce „regulamin sklepu” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy.
    PRZEJDŹ DO REGULAMINU
  2. POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.
    Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania przyczyny. Dla celów dowodowych najlepiej zrobić to pisemnie, wysyłając wiadomość na adres: sklep@fugi.pl. Informujemy, że jest to jedynie procedura ułatwiająca, nie ogranicza jednak prawa ustawowego konsumenta określonego w regulaminie. Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza dostępnego do pobrania poniżej.
  3. PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ZWROTU.
    Spakuj odpowiednio produkt i wyślij go dowolnym przewoźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy) na adres naszego magazynu:

    MAZURHURT
    ul. Krzemieniecka 116
    54-613 Wrocław
  4. OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW.
    Pełna wartość zwróconych produktów, wraz z kosztami przesyłki (do wysokości najtańszej dostępnej opcji dostawy w danej ofercie), zostanie zwrócona najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie zrealizowany na wskazany numer konta lub w inny, preferowany przez Ciebie sposób. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania, zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jedyny koszt, jaki ponosisz, to koszty wysyłki związane z odesłaniem towaru. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
Akceptujemy warunki zwrotu towaru zgodne z przesłanym przez Państwa formularzem odstąpienia od umowy.


REKLAMACJA

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

  1. ZGŁOŚ REKLAMACJĘ TOWARU.
    Możesz zrobić to w dowolnej formie, ale dla celów dowodowych najlepiej pisemnie. Wyślij nam maila na adres: sklep@fugi.pl. Precyzyjne opisanie wady i określenie Twoich żądań ułatwi rozpatrzenie reklamacji. Dokument sprzedaży nie jest konieczny, ale może ułatwić złożenie reklamacji.
  2. PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.
    Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym kurierem na adres naszego magazynu:

    MAZURHURT
    ul. Krzemieniecka 116
    54-613 Wrocław
  3. OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI.
    W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą jej rozpatrzenia.

FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA